Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kasia@basbleu.pl lub pisemnie na adres: ul. Pomorska 577 / 579, 92-735 Łódź (P.P.H.U. "BAS BLEU" Natalia Sulikowska, Jacek Sulikowski). Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy wadliwy produkt dostarczyć na adres: ul. Pomorska 577 / 579, 92-735 Łódź (P.P.H.U. "BAS BLEU" Natalia Sulikowska, Jacek Sulikowski). Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
REKLAMACJA
Imię i nazwisko: ................................................................................ Adres: .............................................................................................. Telefon ........................................................ E-mail: ........................................................ Numer konta bankowego: ...................................................................
Produkt: ........................................................................................... Data zakupu: ............................................... Opis wady/ przyczyna reklamacji: .................................................................................................................. .................................................................................................................. ..................................................................................................................
................................................................................................................. |