ZWROT
Konsument może dokonać zwrotu bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
*Zwrotu można dokonać również bezpośrednio przez sklep. Instrukcja na dole tej strony.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT) Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ........................................................................................................ – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ........................................................................................................ – Adres konsumenta(-ów) ........................................................................................................ – Numer konta bankowego konsumenta(-ów) ........................................................................................................ – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) .................................................................. – Data ........................................................
*niepotrzebne skreślić |
Klient może dokonać zwrotu produktu bezpośrednio w sklepie (jeśli okres zwrotu nadal obowiązuje).
Aby to zrobić, musi wykonać następujące czynności:
· Wejść w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta.
· Zaznaczyć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
· Zaznaczyć produkt(y), który chce zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
· (Opcjonalnie) Wyjaśnić powód zwrotu, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.
Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta.